نمونه کارهای مجنتو2019-05-12T05:55:08+00:00

[

مفتخریم به ارائه بی نظیر ترین فروشگاه ها

برخلاف یک فروشگاه عادی ، فروشگاه آنلاین به شما دید بزرگتری برای کسب مشتریان بیشتر میدهد. در فروشگاه آنلاین شما علاوه بر فروش محلی می توانید در سطح کشور نیز فروش داشته باشید و یا حتی در سطح بین الملل ، چرا که نه!

نمونه کارهای مجنتو

در این بخش میتوانید برخی از نمونه کارهای مجنتو طراحی شده توسط ما را مشاهده فرمایید. جهت دریافت آخرین نمونه کارهای مجنتو  در زمینه  طراحی سایت با ما تماس حاصل فرمایید.

نمونه کارهای مجنتو نت وب

وب سایت فروشگاه اینترنتی تجارت ماندگار

نمونه کارهای مجنتو نت وب

وب سایت فروشگاه اینترنتی همشهری مارکت

نمونه کارهای مجنتو نت وب

وب سایت فروشگاه اینترنتی فینال

نمونه کارهای مجنتو نت وب

وب سایت فروشگاه اینترنتی مک تک

نمونه کارهای مجنتو نت وب

وب سایت فروشگاه اینترنتی ویتی 

نمونه کارهای مجنتو نت وب

وب سایت فروشگاه اینترنتی ایزورانی

نمونه کارهای مجنتو نت وب

وب سایت فروشگاه اینترنتی پارت فو

نمونه کارهای مجنتو نت وب

وب سایت فروشگاه اینترنتی بی نی سی

نمونه کارهای مجنتو نت وب

وب سایت فروشگاه اینترنتی الوتایر

نمونه کارهای مجنتو نت وب

وب سایت خبری فینال

نمونه کارهای مجنتو نت وب

وب سایت فروشگاه اینترنتی ویترینو

نمونه کارهای مجنتو نت وب

وب سایت فروشگاه اینترنتی هفت روز

نمونه کارهای مجنتو نت وب

فروشگاه اینترنتی نارین گل

نمونه کارهای مجنتو نت وب

وب سایت فروشگاه اینترنتی اروند هوم

نمونه کارهای مجنتو نت وب

وب سایت فروشگاه فرش دستباف

نمونه کارهای مجنتو نت وب

وب سایت فروشگاه اینترنتی اکسون

به خود میبالیم برای داشتن مشتریانی همچون شما


سالها تجربه کاری ما در حوزه طراحی و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی و ارائه خدمات متنوع در این حوزه، باعث شده است تا ما با مجموعه ای بزرگ از مشتریان فعال در حوزه­های مختلف کسب و کار همکاری داشته و خدمات خود را در اختیار آنها قرار دهیم. ما همواره بر این اعتقاد بوده­ ایم که مشتریان ما مهمترین دارایی ما هستند و دستیابی آنها به چشم­اندازشان، ماموریتی است که ما به بهترین شکل بر عهده داشته و خواهیم داشت..

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی سنجه کیش

شرکت سنجه کیش در سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را بعنوان عرضه کننده لوازم خانگی کوچک برقی آغاز نمود . بسیاری از محصولات لوازم خانه و آشپزخانه کوچک برقی به مانند مولینکس فرانسه ، پترا الکتریک آلمان ، پیکارد و موزر ، همچنین ظروف چینی باواریا ، به واسطه واردات و عرضه شرکت سنجه کیش به خانه های شما عزیزان راه پیدا کرد و به بخشی از خاطرات روزهای گذشته بدل گریدد .در سال ۱۳۷۷ شرکت سنجه کیش همکاری ماندگار خود با گروه دلونگی را آغاز نمود و بعنوان تنها نماینده رسمی محصولات دلونگی در ایران به گسترش فعالیت با بهترینهای صنعت لوازم خانگی برقی ادامه داد .شرکت سنجه کیش در حال حاضر بعنوان تنها نماینده رسمی محصولات دلونگی ایتالیا ، پــولتی ، لارا استار سوئیس ، فـــلر و مـتئو آلمان با تجربه ای ۲۸ ساله در ارائه محصولات لوازم برقی کوچک منزل و خدمات پس از فروش گسترده در شأن و منزلت خانواده ایرانی در حال فعالیت میباشد .با ۲۴ ماه گارانتی و ۱۲۰ ماه خدمات پس از فروش تمامی محصولات ارائه شده ، حامی مشتریانمان هستیم .همچنین با شبکه گسترده نمایندگان خدمات پس از فروش در بیش از ۱۲۰ نقطه ی کشور در خدمت شما عزیزان میباشیم .

فروشگاه اینترنتی ابزار آلات ابزارمارت

فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی ابزارمارت، بستری مناسب برای مشاوره و خرید اینترنتی ابزار آلات متنوع برای افراد حرفه ای و یا علاقه مند به فنون مختلف است. مرجعی است برای بهتر دیده شدن انواع ابزار آلات و توانمندسازی کاربران خود در شناخت ابزار آلات و کسب مهارت فنی شدن. ابزارمارت، امکان خرید آنلاین و ارسال مطمئن انواع ابزار آلات را در هر زمان و مکانی میسر کرده است که شما می توانید پس از کسب اطلاعات لازم و مقایسه محصولات با برندهای مختلف، انتخاب راحت و مطمئنی را تجربه کنید. همراهان ابزارمارت می توانند انواع دریل، پیچ گوشتی، ابزارهای نجاری مانند اره، سمباده لرزان و …، ابزارهای ساختمانی مانند دریل بتن کن، چکش تخریب و …، ابزارهای باغبانی، انواع چسب ، انواع قفل و … را به صورت آنلاین خریداری کنند

www.abzarmart.com

فروشگاه اینترنتی مجلات همشهری بازار

مؤسسه همشهری به عنوان بزرگترین مؤسسه مطبوعاتی فارسی زبان جهان با ربع قرن تجربه مستمر در حوزه اطلاع رسانی و ارتقاء سطح آگاهی و دانش عمومی از طریق انتشار روزنامه همشهری ده ها عنوان مجله و صدها جلد کتاب نقش مهمی در فرآیندهای اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی سالهای اخیر در کشور داشته است. این مؤسسه در کنار حضور جدی در عرصه ی نشرو تولید محتوای رسانه ای همواره مشارکتی جدی و مسئولانه طرح ها و برنامه های فرهنگ ساز داشته و به عنوان حامی یا برگزار کننده اصلی ، بانی بسیاری از آن ها بوده است. این رویکرد الهام گرفته از این راهبرد محوری در مجموعه مدیریت شهری کلان شهر است که شهرداری نهادی صرفا خدماتی نبوده و برای فرهنگ ،‌اقتصاد ، سلامت و در یک کلام زندگی شهروندان در چارچوب الگوی ایرانی – اسلامی برنامه خواهد داشت. بر این اساس است که مؤسسه همشهری با این اعتقاد که ارتقاء سطح زندگی شهروندان در سایه افزایش آگاهی عمومی ایشان بیش از هرچیز به مطالعه و کسب دانسته های دست اول و مفید نیازمند است .

www.hamshahrimarket.com

فروشگاه اینترنتی هایپر مارکت فینال

هایپرمارکت فینال با هدف ارتقاء سطح کیفی استاندارد زندگی مردم ایران به عنوان مجموعه‌ای شکل گرفته از گروه کالاهای ضروری و مصرفی زندگی امروز، پاسخ‌گویی موثر به نیازهای در حال تغییر مشتری است. فروشگاه اینترنتی فینال، ایجاد خریدی رضایت بخش در فضای اینترنتی را رکن اصلی توسعه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است. ارسال سفارش به تمام نقاط ایران، ایجاد ساختار گارانتی منطبق با تفکر مشتری محور، ایجاد اعتماد از خرید اینترنتی و پشتیبانی در دو شیفت کاری، از مزایای اصلی خرید اینترنتی در هایپر مارکت فینال محسوب می‌شود. امید داریم با چشم انداز مرکز خرید 40 میلیون ایرانی و با تکیه بر اصول اخلاقی و ایجاد رابطه‌ای بادوام با مشتری، حافظ ارزش پول شما در هنگام خرید از هایپرمارکت فینال باشیم.

www.final.ir

فروشگاه اینترنتی قطعات دیجیتال تجارت ماندگار

هدف ماندگار24 بررسی و درک صحیح از نیاز مصرف کننده ایرانی و تامین کالاهایی باکیفیت، شایسته و مناسب برای کاربران و مخاطبان این حوزه است. هدف اصلی ماندگار24 رضایت مشتری و ایجاد شعف در مشتری است.فروشگاهی خوشنام، حرفه‌ای و چابک که با اتکا به سرمایه‌های انسانی شایسته، در پی ارایه خدماتی متمایز منطبق بر خیر اجتماعی به مشتریان وفادار خود در سطح کشور است.شکل‌دهی و هدایت شبکه تامین، توزیع و خدمات متمایز و چابک در حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات به منظور گسترش سهم بازار، اعتمادسازی و ایجاد شعف مشتریان.واحد فروش نتیجه تلاش تمامی واحدهای دیگر را به دست مشتری می‌رساند. این واحد سعی دارد تا با ارائه مشاوره تخصصی به مشتریان، از یک سو نیازهای آنان را برآورده کند و از سوی دیگر آگاهی و آشنایی مشتریان را نسبت به محصولات بازار ارتقا دهد.واحد بازاریابی و تبلیغات مسئولیت شناخت و توسعه بازار و برنامه‌ریزی به منظور حضور گسترده و موثر در بازار به همراه اجرای طرح‌های توسعه‌ای، توسعه بازار در فضای مجازی و مدیریت تبلیغات را بر عهداه دارد.

www.mandegar24.com

فروشگاه اینترنتی محصولات گیاهی نارین گل

هدف ما در نارین گل این نیست که بزرگترین فروشگاه اینترنتی محصولات گیاهی شویم، هدف ما این است که تا جای ممکن بر سبک زندگی و سلامت تعداد افراد بیشتری تاثیر بگذاریم و اینکار را از طریق ارائه محصولات گیاهی، ارگانیک و سالم با کیفیت به مشتریان و ایجاد تجربه ای لذت بخش و شاداب کننده از مصرف این محصولات انجام می دهیم تا افراد بیشتر و بیشتری بتوانند با صرف هزینه متوسط و کم تری نسبت به سایر هزینه های زندگی، سبک زندگی سالم را در برنامه روزانه خود جای دهند و حتی برای چند دقیقه در روز از لذت های کوچک اما تاثیر گذار مانند نوشیدن یک لیوان دمنوش معطر و سالم یا ماساژ و رایحه درمانی روغن های گیاهی بهره مند شوند. فروشگاه اینترنتی نارین گل محصولات گیاهی، ارگانیک و سلامت محور را با برترین کیفیت از میان صدها تولید کننده، کشاورز و توزیع کننده برای شما پیدا کرده و با ارائه اطلاعات معتبر در وب سایت خود قرار داده و امکان خریدی مطمئن و لذت بخش را برای شما فراهم می کند تا بتوانید در هر کجای ایران عزیزمان هستید با لپ تاپ، موبایل و یا تبلت خود به راحتی از میان صدها محصول گیاهی متنوع و معتبر محصولات مورد نیاز خود را یافته و با چند کیلک خرید اینترنتی خود را تکمیل نمایید و درکم ترین زمان بسته خود را همراه با هدایای نارین گل دریافت نمایید.

www.naringol.com

فروشگاه اینترنتی نوشت افزار و کتاب یزدبوک

دسترسی به اطلاعات به صورت آنلاین یا در کتاب‌ها و مجلات باعث می‌شود افراد اطلاعاتی در مورد جهان پیرامون خود کسب کنند تا بتوانند به راحتی با دیگر جوامع ارتباط برقرار کنند. البته مغز انسان نیز نیاز به پیشرفت مستمر دارد و خواندن، فعالیتی برای کمک به این پیشرفت است.
خواندن و مطالعه کمک می‌کند تا افراد تخیل فعال‌تری داشته باشند و این تخیل موجب سطح بالاتری از خلاقیت در جامعه می‌شود. کتاب خواندن حافظه و تمرکز را بهبود می‌بخشد و همچنین باعث کاهش استرس می‌شود. بزرگسالان و سالمندانی که وقت خود را با خواندن کتاب می‌گذرانند نشانه‌های کاهش شناختی کمتری دارند و در فعالیت‌های ذهنی بیشتر شرکت می‌کنند. کتاب‌ها سرگرمی ارزان‌قیمت آموزشی و ماشین زمان هم هستند. کتاب منبع باارزشی از اطلاعات غنی بوده و خواندن کتاب موجب افزایش دانش و اطلاعات خواهد شد. کتاب به دلیل تاثیرات مثبت بر مغز موجب تحریک روحی و روانی شده و با فعالیت بیشتر از آلزایمر و دیگر مشکلات مغزی پیشگیری خواهد کرد.

www.yazdbook.com

footerimage