همکاری در فروش2018-07-18T10:26:19+00:00
[one_full last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][title size=”1″ content_align=”right” style_type=”default” sep_color=”” margin_top=”” margin_bottom=”” class=”” id=””][/title][checklist icon=”fa-tag” iconcolor=”” circle=”” circlecolor=”” size=”13px” class=”” id=””][li_item icon=””]

همکاری در فروش

تنظیمات کمیسیون،تخفیف و پرداخت:

با ماژول همکاری در فروش شما می توانید نوع کمیسیون که ثابت یا درصدی باشد یا انتخاب کنید و به راحتی نرخ ترجیحی را انتخاب کنید.

در کنار این شما می توانید تعیین کنید که  سطح کمیسیون / تخفیف از اولین سفارش چگونه باشد.

مدیریت حساب:

همکاری در فروش به علاوه به شما یک کنترل کامل از ارجاع را نشان می دهد. شما به راحتی می توانید اضافه ، حذف، فعال یا غیر فعال و ویرایش کنید اولویت مدیریت حساب را .

رفتن به هر صفحه دقیق حساب، شما می توانید به راحتی این همانطور که می خواهید تغییر دهید. همچنین برای مشاهده اطلاعات از شرکت های وابسته مانند برنامه، دوستان، معاملات و پرداخت خود نیز ساده است.

 

بنر و لینک مدیریت

اگر شما یک وبلاگ یا وبسایت وابسته به خود می خواهید بنر و لینک مدیریت یک انتخاب مناسب برای شما است. . شما می توانید تعداد زیادی از آگهی ها با انواع مختلف ((تصویر/ فلش/ متن)، لینک ها و اندازه های مختلف آپلود کنید.

پس از ورود به بخش همکاری شما می توانید  به راحتی  روی آگهی ها و لینک هایی که ارائه  کردید دسترسی داشته باشید. آنها می توانند از منبع برای ارسال در وب سایت ها، انجمن ها، و غیره  استفاده کنند و یا با کلیک بر روی به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

مراجعه به دوستان

 اگر می خواهید مشتریان خود را برای تبدیل شدن به وابسته به خود تبدیل کنید،با  این ویژگی مجنتو می تواند نیاز خود را برآورده کنید. همچنین اعضا می توانند لینک از طریق ایمیل و یا اجتماعی کانال (فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس) در راحت ترین راه به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، شرکت های وابسته مجاز به سفارشی کردن لینک شخصی برای تبدیل شدن به دوستانه هستند.

 

مدیریت تراکنش

 ما به شما توانایی برای دسترسی به اطلاعات مربوط به معامله وابسته مانند تعداد سفارش، محصولات، کمیسیون و تخفیف می دهیم. این برای نظارت، بررسی و معاملات فیلتر بسیار آسان است.

از نسخه 4.4، شما می توانید یک معامله جدید بر اساس دستورات را ایجاد نمایید.این  ماژول همچنین توانایی  پیگیری معاملات و کمیسیون خود را به دست آورده است.

 

مدیریت برداشت

در پنل مدیریت، شما به راحتی می توانید پیکربندی و برداشت کنترل حساب های وابسته را داشته باشید.

 

پرداخت به ازای فروش

همکاران فروش محصولات خود را از طریق بسیاری از کانال ها ترویج دادند.

 

پرداخت انبوه پی پال

 زمانی که درخواست پرداخت می شود به جای انجام پرداخت دستی مدیر می تواند paypal API   با فرآین دخودکار استفاده کند و پرداخت از برنامه های وابسته انجام دهد که مجنتو راحت ترین و سریع ترین است.

 

روش های پرداخت چندگانه

پلاگین پرداخت همکاری در فروش  به شما  توانایی استفاده از روش های پرداخت بسیاری مانند پی پال، مانیبوکرز،پرداخت آفلاین  را می دهد . این برنامه همچنین از ویژگی های پرداخت محدوده زمانی معین پشتیبانی می کند.

 

همکاری در فروش برای وب سایت های متعدد

 همکاری برای وب سایت های متعدد اجازه می دهد که لینکی ساخته شود که تمام محصولاتی که ترویج داده شده است را نشان دهد.

پرداخت به ازای لید

 پرداخت به ازای لید به شما کمک می کند که به ازای معرفی هر تعداد نفر که از سایت خریداری کنند به شما کمیسیون تعلق بگیرد.

 

پرداخت به ازای کلیک

یک روش معروف در همکاری در فروش است.این پلاگین اجازه می دهد که به ازای هر کلیک در وب سایت شما کسب درآمد کنید.اعضا می توانند تعداد کلیک و همچنین کمیسیون مربوطه را مشاهده کنند.

 

پرداخت به ازای mille

شما می توانید پیکربندی که وابسته به دریافت کمیسیون برای هزار بنر لینک را به وجود آورید. اعضا می توانند تعداد بازدید و همچنین کمیسیون مربوطه که آنها را می مشاهده کنند

 

سطل زباله

 سطل زباله یک پلاگین بسیار مفید و لازم است، که تنها در باطن دستکاری است. این  با حذف کردن و یا بازگرداندن هر دو معاملات راحتی بزررگی برای شما ایجاد می کند.

شما می توانید معاملات غیر ضروری خود را به سطل زباله قرار داده و پس از آن، آنها را بازیابی کنید.

 

چند برنامه

شما به دنبال اجرای برنامه های مختلف با نرخ کمیسیون مختلف، بر اساس مشتریان و یا گروه های محصول هستید؟ ما به شما پیشنهاد  چنین پلاگینی با ویژگی “چند برنامه” که به شما اجازه ایجاد چنین برنامه بدون دردسر فراهم می کند را می دهیم.

 

کمیسیون پله ای

 این پلاگین به این صورت است که وقتی با معرفی  و ثبت نام یک دوست اشاره به یک لینک می شود و هنگامی که نفر دوم هثبت نام می کند و موفق به فروش محصول می شود کمیسیون به هر دو نفر تعلق می گیرد.

 

همکاری در فروش توسط کوپن

 هر یک از اعضا یک کد کوپن منحصر به فرد دارد که می تواند به دوستان خود ارسال کند زمانی که دوستانمتان از این کد برای ثبت سفارش از فروشگاه شما استفاده می کنند اعضا کمیسیون دریافت خواهند کرد.همچنین مشتری های دعوت شده نیز سود می برند.نرخ تبدیل این روش بالاتر از دیگران به نظر می رسد.

 

گزارش گیری

این ویژگی شما را قادر به پیگیری فروش، گزارش برداشت، بهترین گزارش فروشنده محصول و حساب های وابسته می کند. بنابراین، ا آسان در تجزیه و تحلیل عملکرد برنامه های وابسته و دریافت یک راه حل برای بهبود آن است.

 

بنر پیشرفته

پلاگین بنر پیشرفته برای ارائه انواع مختلف بنر منتشر شده است مانند بنر شناور،بنر چرخشی و …است این همچنین آسان برای سفارشی سازی بنر ها و لینک دادن به کانال های اجتماعی است.

ویجت پویا

 وقتی که شما پلاگین ویجت را نصب می کنید.مراجعه کنندگان را قادر به قرار دادن  جعبه ویجت روی سایت خود می کنید که شمامل یک لیست از محصولات،محصولات بیشتر و کانال های فروش است.

 

کمیسیون های سطح

 این افزونه به شما کمک می کند برای تشویق همکاری که با افزایش فروش کمیسیون های اضافی را بر اسا یک فروش خاص و یا مقدار سفارش پرداخت کنید.هنگامی که افزونه نصب شد اعضا می توانند اطلاعات خود را در مورد کمیسون های اضافی در قسمت همکاری صفحه خانگی مشاهده کند.

[/li_item][/checklist][/one_full]