آموزش تغییر و ریست پسورد ادمین مجنتو در فروشگاه آنلاین

آموزش تغییر و ریست پسورد ادمین/مدیر فروشگاه ساز مجنتو

برای تغییر و ریست پسورد ادمین مجنتو ، امکان این نیست که از از فرایند بازیابی پسورد عادی مجنتو استفاده کنید. به همین علت باید به دیتابیس مجنتو دسترسی داشته باشید. اگر از phpMyadmin  استفاده می کنید، راحت تر کار انجام می شود. تنها کافی است query زیر را اجرا کنید.

UPDATE admin_user SET password=CONCAT(MD5(‘sGnewpass’), ‘:sG’) WHERE username=’AdminUsername’;

نکته مهم: شما باید بجای استفاده از newpass پسورد دلخواه خودتان و بجای AdminUsername نام کاربری انتخابی خود را قرار دهید.

نام جدول admin_user است ولی اگر پیشوند برای فروشگاه قرار داده اید، باید admin_user را با توجه به پیشوند تغییر دهید.

آموزش فعال کردن بهینه ساز آدرسها، برای سئو فروشگاه مجنتو

یکی از عوامل موفقیت فروشگاه شما در زمینه کسب مشتری و بازدیدکننده  این قابلیت می باشد. شما هر چقدر هم که تبلیغات داشته باشید، باز هم به موتورهای جستجو مثل گوگل نمی رسد. در مجنتو برای استفاده کردن از این امکان، باید وارد محیط مدیریت شوید و وارد منوی زیر بشوید:

System > Configuration > (in left panel) Web

سپس در منوی Search Engine Optimization مقدار Use web server rewrite را مساوی با Yes قرار بدهید.(تصویر زیر)

تذکرمهم: سرور شما باید قابلیت url rewrite را داشته باشد!

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

footerimage
2019-05-26T06:07:30+00:00ژوئن 24th, 2017|Categories: آموزش مجنتو, مجنتو|دیدگاه‌ها برای آموزش تغییر و ریست پسورد ادمین مجنتو در فروشگاه آنلاین بسته هستند