جدیدترین استراتژی های سئو و بازاریابی اینترنتی

جدیدترین استراتژی های سئو و بازاریابی اینترنتی :زمان یک عامل مهم در ایجاد تغییرات است. با گذشت زمان و به وجود آمدن نیازهای جدید، تغییر اجتناب نا پذیر خواهد شد. در برخی از موارد نیز تغییر لازمه ی ماندگاری و جلوگیری از تکراری شدن است. همان طور که می دانید سئو و تمامی مواردی که به عنوان یک معیار برای رتبه بندی سایت ها توسط گوگل در نظر گرفته می شود، ثابت نیست و تغییر، ماهیت آن ها می باشد. طبیعی است که پس از مدتی یک روش خاص فراگیر می شود و ارزش اولیه ی خود را از دست می دهد.
در زمینه ی بازاریابی اینترنتی و seo  بسیاری از روش ها پس از شناسایی شدن توسط افراد مختلف دیگر به اندازه ی کافی موثر نخواهند بود؛ زیرا همواره افرادی هستند که سعی در استفاده از روش های متقلبانه و یا استفاده ی نادرست از تکنیک های ارائه شده را دارند و به دلیل اینکه از پیشرفت غیر استاندارد سایت ها در زمینه ی سئوجلوگیری شود، گوگل ملزم به تغییر استراتژی های خود می باشد. با شروع سال میلادی جدید بسیاری از تکنیک های جدید ارائه می شوند و البته وب مستران باید با تلاش و تحقیق فراوان آن ها را کشف کنند و به این صورت نیست که یک راهکار درست و اساسی به همه اعلام شود؛ چون در این صورت اکثر سایت ها با استفاده از آن روش ها ارتقا می یابند و آن چنان تفاوت و تمایزی بین وب سایت های قوی و ضعیف باقی نخواهند ماند .
یک سئو کار حرفه ای کسی است که همواره در حال شناسایی تکنیک ها، شیوه های اشباع شده و یا کشف روش های جدیدی باشد که به کارگیری آن ها برای بهبود وضعیت seo یک سایت مناسب خواهد بود. هم چنین شیوه های مرسوم و قابل استفاده در بازاریابی اینترنتی نیز با توجه به اینکه به طور مستقیم در ارتباط با مشتری و مخاطبان هستند، بر اساس نیاز و سلیقه ی مخاطب در گذر زمان تغییر خواهند کرد و در صورتی موفق خواهید بود که بتوانید قبل از اینکه آن روش توسط اکثریت شناخته و به کار گرفته شود، آن را مورد استفاده قرار دهید.
در این مطلب به برخی از تغییرات و استراتژی های جدید مرتبط با سئو که با آغاز سال ۲۰۱۷ مورد استفاده ی وب مستران قرار گرفته، می پردازیم و لازم به ذکر است که هر یک از  این روش ها باید با نوع پروژه هماهنگی و انطباق داشته باشد تا نتیجه ی مفید حاصل شود یعنی نمی توان برای بهینه سازی تمامی سایت ها یک روش یکسان را پیشنهاد داد؛ زیرا شرایط هر کدام متفاوت است و باید قبل از استفاده از یک تکنیک جدید توسط سئو کار مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرند.
جدیدترین استراتژی های سئو و بازاریابی اینترنتی در سال ۲۰۱۷

تکنیک های اصولی برای پیشبرد سئو وب سایت و افزایش رتبه در موتور جستجوگر گوگل

Seo  یک روش منطقی با ماندگاری و تاثیر گذاری طولانی مدت می باشد که اگر به خوبی بر روی یک سایت اجرا شود، می تواند زمینه ی افزایش تعداد بازدید های روزانه را نیز فراهم کند. قطعا برای بهینه سازی صفحات وب و بازاریابی اینترنتی لازم نیست که هزینه های زیادی را متحمل شوید بلکه با آگاهی از میزان تاثیر گذاری یک تکنیک، می توان موجب افزایش کیفیت یک سایت از دیدگاه گوگل شد؛ بنابراین در خصوص سئو بزرگترین هزینه ی شما زمان است؛ چون برای کسب نتیجه های ناشی از به کارگیری تکنیک ها نیازمند سپری شدن زمان کافی خواهید بود. سوالی که اغلب مشتریان از ما می پرسند این است که آیا می توان با استفاده از روش های دیگری به جز سرویس تبلیغاتی  Google ADwordsبه جایگاه های برتر دست یافت؟ پاسخ ما به این سوال بله می باشد اما برای کسب نتیجه ی رضایت بخش از پروسه سئو وب سایت لازم است که :

  • زمان کافی در اختیار باشد.
  • از روش ها و تکنیک های اصولی seo استفاده شود و نسبت به آن ها و تغییرات الگوریتم های گوگل شناخت کافی کسب گردد که البته این شناخت با تجربه به دست خواهد آمد. از این رو تاکید می کنیم که پروژه ی خود را به افراد و شرکت هایی که همانند مجموعه ی پشتیبان وب در خصوص سئو فعال و با تجربه می باشند، بسپارید.

نکات کلیدی بهینه سازی سایت در سال ۲۰۱۷

  • توجه گستردگی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع یک کسب و کار:

این اصل به ما می گوید که اگر می خواهید اصطلاحا سایت خود را برای یک یا چند کلمه ی کلیدی بهینه نمایید، مجموعه ای از کیورد ها را در نظر داشته باشید. به کلمه های هم خانواده و مرتبط نیز دقت داشته اما در عین حال تمرکز اصلی شما باید بر روی یک یا دو کلمه ی کلیدی بسیار مهم و با اولویت بالا باشد و در تمامی صفحات داخلی وب این اصل سئو را رعایت نمایید. اگر می خواهید سایت شما در حوزه ی کسب و کارتان جامع تر باشد، بسیار مهم است که کلمات کلیدی استفاده شده در محتوای صفحات داخلی آن بیشتر و صحیح تر استفاده شود و با موضوع اصلی وب سایت نیز مرتبط باشند.

  • یک سایت علاوه بر User freidnly بودن باید Mobile friendly  نیز باشد؛ بنابراین هیچ توجیهی برای ریسپانسیو نبودن سایت شما وجود ندارد. با توجه به اینکه امروزه اکثر افراد از گوشی های هوشمند برای مرور صفحات وب استفاده می کنند، responsive نمودن عناصر موجود در یک صفحه موضوعی بسیار مهم در سئو می باشد و لازم است که صفحات وب دارای تمامی فاکتورهای لازم برای نمایش در این دستگاه ها باشند.
  • کاربردی بودن یک سایت : هدف اصلی یک سایت ارائه ی خدمات یا محصولات است، گوگل به صورت کالا هوشمندانه ای این موضوع را زیر نظر دارد که تا چه حد برای بازدید کنندگان سودمند خواهید بود. برای مثال اگر سایت فروشگاهی شما بازدید کنندگان چندانی نداشته باشد و به میزان کافی از آن خرید نشود، پس سئو ی حرفه ای و حضور شما در رتبه های برتر google چه اهمیتی خواهد داشت؟ بنابراین ضروری است که بر روی کاربردی بودن سایت خود برای کاربران بیشتر تمرکز نمایید.

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

footerimage
2019-05-26T05:50:49+00:00جولای 1st, 2017|Categories: مجنتو|دیدگاه‌ها برای جدیدترین استراتژی های سئو و بازاریابی اینترنتی بسته هستند