برای راه اندازی وب سایت سرور اختصاصی بخریم یا اشتراکی ؟

شاید در ابتدای راه اندازی یک وب سایت این سوال برای شما پیش آمده باشد که برای آپلود و بالا اوردن یک پروژه نهایی سایت سرور اختصاصی بخریم یا اشتراکی ؟به طور کلی تفاوت های زیادی بین این دو گزینه از نظر کارایی و کاری که شما قرار است انجام بدهید وجود دارد . از نظر مشخصات فنی سرور های اختصاصی برای شرکت ها ، موسسات دولتی ، پرتال های سازمانی و وب سایتهای پر بازدید ایجاد شده است و کاربران معمولی نمی توانند بدلایل مسایل و تنظیمات فنی از آن استفاده کنند مگر تخصص اینکار را داشته باشند . پس در ابتدا مشخص کنید وب سایت شما چه تعداد بازدید کننده در روز دارد . موارد دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به آن اشاره میکنم .

اگر سایت شما در مراحل اول طراحی می باشد و می خواهید با بروزرسانی از طریق مطالب سایت را به صورت تدریجی رشد بدهید پیشنهاد میکنم از یک سرور اشتراکی استفاده کنید . سروهای اشتراکی دارای هزینه پایین و امنیت بالاتری هستند . البته امنیت به عوامل زیادی بستگی دارد ولی برای کاربرانی که به تنظیمات سرور آشنا نیستند ، هاست اشتراکی یک انتخاب ایده آل می تواند به حساب بیاید .

برای استفاده از هاست اختصاصی نیاز به یکسری پیش زمینه و اطلاعات تخصصی دارید و اگر بدون دانستن موارد اولیه اقدام به خرید سرور کنید حتما با مشکل مواجه می شوید . معمولا فقط تنظیمات راه اندازی سرور به عهده هاست می باشد و تنظیمات دیگر به عهده فرد سفارش دهنده . بر فرض مثال می خواهید سرور را خودتون ریست کنید . بعد از ریست کردن باید تنظیمات از طریق کد نویسی تو لینوکس انجام بشه ولی هاست اشتراکی داشته باشید پشتبانی اینکار را انجام میده.(به عنوان مثال)

از نظر سرعت هاست تخصصی خیلی قویتر از یک هاست اشتراکی می باشد و همانطور که از نامش مشخص است تمام مشخصات سخت افزاری در اختیار فرد خریدار می باشد در حالی که هاست اشتراکی منابع سخت افزاری آن به صورت مساوی بین تعداد افراد خریدار تقسیم میشود. سخت افزار هاست اشتراکی به شما اجازه نمیدهد بیشتر از یک حد مشخص از منابع سرور استفاده کنید ، این مهم یعنی اگر تعداد بازدید کنندگان شما از یک حدی بالاتر بروند سایت شما ارور میدهد .

هزینه سرور اختصاصی حداقل بین 3 تا 5 برابر یک سرور اشتراکی می باشد و این هزینه برای منابع بیشتری است که در اختیار شما قرار می گیرد . به طور کلی باید بدونید تعداد بازدید وب سایت شما چقدر است و نسبت به خرید هاست اقدام کنید .

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

footerimage
2019-05-26T05:47:31+00:00جولای 1st, 2017|Categories: مجنتو|دیدگاه‌ها برای برای راه اندازی وب سایت سرور اختصاصی بخریم یا اشتراکی ؟ بسته هستند