چرا از فروشگاه ساز اینترنتی مجنتو استفاده می نماییم

قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود را دارید. پلت فرم های بسیاری برای این کار وجود دارد که می بایست از بین آنها یک مورد را انتخاب نمایید. Magento یکی از فروشگاه ساز ها می باشد که توسط آن می توانید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی نمایید. در هر شغلی که باشید به جز برخی از شغل های خاص به فروشگاه اینترنتی نیازمند خواهید بود. یک فروشگاه اینترنتی به شما قابلیت فروش محصولات را در تمام نقاط کشور می دهد و کاربران در هر نقطه می توانند سایت شما را رویت نمایند و محصولات شما را سفارش دهند. حالا که قصد راه اندازی فروشگاه را دارید سوالی برای شما مطرح می گردد: کدام فروشگاه سازی را انتخاب نمایم؟ از فروشگاه های میزبانی شده ای نظیر Shopify استفاده کنم و یا از فروشگاه سازهای رایگانی نظیر Magento, OpenCart, Prestashop, osCommerce و حتی ممکن است قصد داشته باشید فروشگاه آنلاین خود را از پایه کد نویسی نمایید. در بخش زیرین این موارد را برای شما شرح خواهم داد.

فروشگاه سازهای میزبانی شده

فروشگاه های آنلاین میزبانی نظیر Shopify شده فروشگاه هایی هستند که سورس کد آن در اختیار شما قرار ندارد و در صورتی که حتی هیچ دانش کد نویسی داشته باشید به راحتی می توانید محصولات خود را به صورت آنلاین عرضه نمایید. رابط کاربری آنها بسیار ساده می باشد و برای ساخت فروشگاه آنلاین خود نیاز اطلاعات خاصی نخواهید داشت. Shopify دارای قالب های رایگان و غیر رایگانی می باشند که می توانید آنها را انتخاب نموده و در سایت خود استفاده نمایید. مشکلی که در مورد این نوع فروشگاه ساز وجود دارد آن است که از شما قدرت شخصی سازی و سفارشی سازی فروشگاه را می گیرند و نمی توانید تغییرات عمده ای در سبک خرید و ارائه محصولات و سایر موارد فروشگاه خود پیاده سازی نمایید. حتی در صورتی که دانش برنامه نویسی داشته باشید این امکان برای شما وجود ندارد و فقط می بایست تحت قالب و بستر این نرم افزارها حرکت نمایید.

کد نویسی فروشگاه از پایه

در این روش هیچ محدودیتی در روش ساخت فروشگاه اینترنتی خود ندارید و می توانید هر امکانی را که نیاز دارید به آن اضافه نمایید و هر طور که میل دارید روال فروش آنلاین خود را طراحی نمایید. اما این هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی به این روش بسیار بالاست و در صورتی که قصد انجام به این روش را دارید هزینه شما بسیار بالا می رود. همچنین نرم افزارهای تازه طراحی شده معمولا باگ های فراوانی دارند و به این ساده گی ها نمی توان به آنها اعتماد نمود. در صورتی که مشکلی در بودجه نداشته باشید و با تیم برنامه نویسی قوی کار می نمایید انجام پروژه به این روش مانعی ندارد اما حتی در صورتی که دو مورد قبل را داشته باشید استفاده از فروشگاه ساز رایگان و سفارشی سازی آن باعث بالا رفتن امکانات و کیفیت فروشگاه شما می گردد. کافی است تیم برنامه نویسی حرفه ای این کار را برای شما به عهده گیرد.

استفاده از فروشگاه ساز رایگان

اسکریپت های رایگان فروشگاه اینترنتی بسیاری نظیر Magento, OpenCart, Prestashop و osCommerc وجود دارند که با استفاده از آنها و به صورت رایگان می توانید سایت خود را راه اندازی نمایید. در زیر به معرفی آنها می پردازم:

Magento : یکی از بهترین انتخاب می باشد که در حدود 8 سال پیش توسط تیم osCommerce  طراحی گردیده که توسط PHP و MYSQL پیاده سازی شده و از قابلیت های آن یادگیری آسان، امکانات بسیار و قابلیت توسعه می باشد.

osCommerce : یکی سیستم مدیریت محتوای رایگان می باشد که به شما دسترسی برای استفاده در پروژه های تجاری خود را می دهد. یکی از فروشگاه ساز های بسیار قدیمی می باشد.

Prestashop : یکی از جدیدترین فروشگاه سازها می باشد که دانلود و استفاده از آن رایگان می باشد. این فروشگاه بسیار سبک می باشد و می توانید در سرورهای اشتراکی از آن استفاده نمایید. این سیستم قابلیت چند فروشگاهی را دارد و استفاده از آن بسیار ساده می باشد.

OpenCart : برای فرشگاه های متوسط مناسب می باشد که تا کنون در دارکوب چندین نمونه فروشگاه توسط آن طراحی گردیده است.

حالا دلیل آنکه چرا دارکوب استفاده از Magento را در اغلب پروژه ها با سایر موارد ترجیح می دهد و چرا بهترین فروشگاه ساز از نظر ما این اسکریپت می باشد:

پلتفرم قابل توسعه

در صورتی که قابلیت های اولیه پاسخ گوی شما نبود می توانید از امکانات پیشرفته تر آن استفاده نمایید و فروشگاه خود را توسعه دهید. این ابزار امکانات جانبی فراوانی دارد که هر امکانی که نیاز داشته باشید در آن تعبیه شده و ممکن است رایگان و یا غیر رایگان باشد.

راحتی در استفاده

ابزارهای کد باز نظیر این ابزار به گونه ای طراحی می گردند که تمامی کاربران اینترنتی بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند و همین سادگی در استفاده آن ها را محبوب و مطرح می باشد. بنابراین یکی از هدف های اکثر پلت فرم های رایگان همگانی بودن آن و کاربر پسند بودن می باشد.

قابلیت چند فروشگاهی

قابلیت بسیار مناسبی که این ابزار دارد آن است که می توانید توسط یک کنترل پانل چندین فروشگاه را راه اندازی و مدیریت نمایید. می توانید برای هر بخش یک مدیر در نظر گرفته و شخصی را برای مدیریت آن بخش در نظر بگیرید.

چند زبانه بودن

این ابزار دارای قابلیت چند زبانه بودن را دارا می باشد و می توانید فروشگاه خود را تحت هر زبانی و همچنین به صورت چند زبانه داشته باشد.

امکانات جانبی بسیار

در این ابزار امکانات جانبی بسیار نظیر روش های پرداخت و حمل به صورت پیش فرض دیده شده و می توانید به راحتی آنها را فعال و از آن استفاده نمایید.

قابلیت توسعه

در صورتی که قصد دارید در فروشگاه خود امکان خاصی را اضافه نمایید و در سیستم پایه وجود نداشت می توانید آن امکان را از سایت اصلی خریداری نمایید و همچنین در صورت لزوم می توان امکان مورد نظر را در سایت خود برنامه نویسی نمایید. کدهای این پروژه باز می باشد و به راحتی می توانید امکان مورد نظر را در Magento برنامه نویسی نمایید.

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

footerimage
2019-05-26T05:44:37+00:00جولای 1st, 2017|Categories: مجنتو|دیدگاه‌ها برای چرا از فروشگاه ساز اینترنتی مجنتو استفاده می نماییم بسته هستند