مناسب ترین نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی

مناسبترین نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی

در عصر ارتباطات و دنیای تجارت الکترونیک Cms های زیادی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی وجود دارد که مجنتو یکی از نمونه های آن است که در این مقاله سعی بر این داریم که مزایا و معایب مجنتو را با هم مورد بررسی قرار دهیم.

مزایا

راه اندازی فروشگاه در زمان کم: یکی از مزیت های مجنتو راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما در کمترین زمان است و این برای سازمان هایی که به دنبال راه اندازی فروشگاه در زمان کم هستند مناسب می باشد.

کامل بودن Plugin ها: یکی دیگر از مزیت های مجنتو داشتن پلاگین های زیاد برای وب سایتتان می باشد. که هم شامل   پلاگین بهینه سازی شده می باشد و هم فرم ساز ها که این کار را بسیار برای شما راحت می کند.

فراوانی قالبها: به غیر از پلاگین های زیادی که برای مجنتو وجود دارد مجنتو دارای قالب های زیادی نیز می باشد که طراحی های خوبی نیز دارند.

معایب

سنگین بودن  :  از معایب مهم و اساسی فروشگاه ساز مجنتو این است که زمان بارگزاری بالا می باشد. به خصوص  با سرعت کم اینترنت کشور این موضوع آزاردهنده می باشد.

هزینه بر بودن : با این که نسخه community مجنتو رایگان می باشد اما اگر خواهان راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی همه چیز تمام می باشید باید نسخه enterprise آنرا تهیه کنید که هزینه زیادی برای پشتیبانی سالانه بپردازید بلکه پشتیبانی آن برای ایران هم کامل نیست.

قالب ها و پلاگین های پولی : همانطور که می دانید قالب ها و پلاگین های زیادی برای مجنتو وجود دارد امام اکثر آن ها پولی نبوده و آن هایی که رایگان در اختیار شما قرار داده شده از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و این باعث می شود که هزینه های راه اندازی وب سایت شما بالا برود.

کم بودن توسعه دهندگان: احتمالاً شما هم با این مشکل مواجه شده اید که در زمان کار با مجنتو نیاز به این پیدا کردید که امکاناتی برای خودتان به صورت اختصاصی اضافه کنید ولی دست شما بسته بوده است. این را باید برانید که اگر توسعه دهنده مجنتو خبره ای دارید و به دنبال ساخت فروشگاه در زمان کم هستید مجنتو برای شما مناسب می باشد و اگر در غیر این صورت باشد در صورت گسترده شدن فروشگاهتان با مشکلات بزرگتری روبه رو خواهید شد.در مجموع فروشگاه ساز های دیگری نیز مانند prestashop,opencart,woocommerce و … نیز وجود دارند که به دلیل کیفیت پایین تر نسبت به مجنتو در اسن مقاله مورد بررسی قرار نمی گیرد.

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

footerimage
2019-05-12T05:44:21+00:00جولای 2nd, 2017|Categories: مجنتو|دیدگاه‌ها برای مناسب ترین نرم افزار ساخت فروشگاه اینترنتی بسته هستند