بهترین cms برای فروشگاه اینترنتی

بهترین cms برای فروشگاه اینترنتی

شاد برای خیلی ها این سوال به وجود اومده باشه که بهترین فروشگاه ساز کدوم هستش و حتما سوالاتی در رابطه با فروشگاه ساز های اینترنتی برای کسانی که قصد طراحی فروشگاه دارند پیش اومده که ما در این مقاله برترین CMS ها یا همون فروشگاه ساز ها رو با هم بررسی می کنیم.

برای شروع به کار کردن یک فروشگاه اینترنتی  کوچک بهتر است از فروشگاه سازهای آماده استفاده کنیم که انواع مختلف فروشگاه سازهای اپن سورس موجود می باشد که هر کدام برای استفاده در زمینه های مختلف به کار می رود در این بخش به بررسی فروشگاه سازهای فارسی می پردازیم.

 

فروشگاه ساز Magento  بهترین فروشگاه ساز دنیا

یکی از کاملترین و حرفه ای ترین فروشگاه سازی که تا به الان وب به خودش دیده است فروشگاه ساز مجنتو می باشد که تمام امکانات یک فروشگاه ساز حرفه ای مانند بامیلو و دیجیکالا با پشتیبانی و نسخه فارسی و راست چین با قالب ها و افزونه های زیاد با امنیت بالا و رایگان را دارد.

  •  بازاریابی، تبلیغات و ابزار تبدیل
  • بهینه‌سازی موتورهای جستجو
  • قابلیت مدیریت کل سایت
  • قابلیت مدیریت حرفه ای کاتالوگ ها
  • قابلیت مدیریت حرفه ای بخش محصولات
  • تسویه، پرداخت و ارسال پیشرفته
  • مدیریت سفارش ها
  • پنل کاربری با تمام امکانات برای مشتریان
  • پشتیبانی بین المللی
  • تجزبه و تحلیل و گزارش ها با آمار های جامع از وضعیت سایت
  • دارای انجمن فارسی برای پشتیبانی
  • افزونه و قالب های فراوان و راستچین شده
  • تعبیه شده برای استفاده موبایل و تبلت

بررسی فروشگاه ساز PrestaShop

فروشگاه ساز پرستا شاپ مورد پسند طراحان و توسعه دهندگان وب می باشد و پشتیبانی و امکانات خیلی خوبی دارد و از زمان تولید تا به امروز خیلی خوب پیشرفت کرده است و سایت های زیادی وجود دارد که گردش مالی بالایی دارند و با این فروشگاه ساز هیچ مشکلی ندارند  این فروشگاه ساز هم مانند بقیه فروشگاه سازها ماژول ها قالب های فراوانی دارد و تقریبا می توان گفت که شما توسط این فروشگاه ساز می توانید یک فروشگاه کامل با تمام امکاناتی که مد نظرتون هست رو راه اندازی کنید .

بررسی فروشگاه ساز OpenCart

در سال های گذشته از این فروشگاه ساز خیلی زیاد استفاده می شد و بسیاری از فروشگاه ها با اپن کارت راه اندازی می شدند و پشتیبانی و رفع مشکلش هم خیلی خوب بود اما تنوع قالب و ماژول هایش نسبت به مجنتو بسیار کمتر است و در کل برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی متوسط رو به بالا مناسب می باشد.و دارای نسخه کاملا فارسی نیز می باشد.

بررسی فروشگاه ساز وردپرس ووکامرس

وردپرس برای سایت های فروشگاهی طراحس نشده است بلکه برای سایت های خبری و وبلاگی طراحی شده است به همین علت با نصب کردن یک افزونه شما نمی توانید یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای یا در حد متوسط داشته باشید.

یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا که کدنویسی در آن و توسعه آن بسیار راحت می باشد وردپرس است امام در کنار این مزیت ها دارای محدودیت هایی نیز می باشد و برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در وردپرس از افزونه هایی مانند  WooCommerce و WP eCommerce استفاده می کنند که شما می توانید توسط آن  یک سایت فروشگاهی با امکانات خوب برای شروع یک کار بدون سرمایه را راه اندازی کنید البته این دو افزونه خیلی هم بد نیست ولی در کل ووکامرس و ایکامرس ماهیت فروشگاهی ندارند.

قالب های فروشگاهی و افزونه های زیادی برای وردپرس در سایت های فارسی موجود می باشد که بسیاری از آن ها رایگان می باشد وردپرس به دلیل محبوبیتش بین برنامه نویس ها خیلی حمایت می شود که قالب های زیاد و زیبایی نیز برایش طراحی کرده اند ولی در نهایت امکانات آن محدود است و برای کسانی که هیچ هزینه ای برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی نمی دهند مناسب می باشد.

joomla_logo

فروشگاه ساز جوملا

این فروشگاه ساز نیز همانند وردپرس برای فروشگاه ساخته نشده است اما ماژول هایی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی برایش ارئه شده است می توان گفت که حتی جوملا از وردپرس حرفه ای تر نیز می باشد اما به دلیل پشتیبانی بهتر وردپرس و انعطاف پذیر بودنش محبوب تر است.

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی توسط جوملا می توانید از ماژول هایی مانند: VirtueMart , Joom Shopping , HikaShop و j2store استفاده کنید که نسخه فارسی آن نیز در سایت های فارسی موجود می باشد و برای آن ها قالب هایی به زبان فارسی در سایت ها موجود می باشد.

drupal_logo

فروشگاه ساز Drupal

اگه به هیچ یک از فروشگاه ساز های بالا دسترسی نداشتید و انتخاب دیگری ندارید Drupal یک  ابزار به نام Drupal Commerce دارد که ما آن را توصیه نمی کنیم اما سایت های هستند که از Drupal Commerce استفاده می کنند ولی پشتیبانی این سیتم ضعیف می باشد و افزونه هایی کمی هم دارد و برای پیدا کردن آموزش ها باید در سایت های انگلیسی سرچ کنید به دلیل این که مشکل شما در سایت های فارسی مطرح شده باشد خیلی کم است.

نتیجه گیری:

اگر توانایی هزینه کردن برای سایت خود را دارید از asp استفاده کنید اما اگر نمی توانید هزینه سنگین رو پرداخت کنید ‌از یکی از فروشگاه ساز های بالا استفاده کنید که ترتیبشون رو هم قرار دادیم و تاکید خود ما برای یه فروشگاه اینترنتی حرفه ای مجنتو می باشد.

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

footerimage
2019-05-12T05:45:16+00:00جولای 5th, 2017|Categories: مجنتو|دیدگاه‌ها برای بهترین cms برای فروشگاه اینترنتی بسته هستند