هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی به وضوح بسیار کمتر از فروشگاه است چرا که شما نه پول پیش پرداخت می کنید و یا اینکه هزینه هنگفتی برای خرید مغازه نمی دهید و در مجموع هزینه های ماهیانه شما بسیار کم است و قابل مقایسه با اجاره مغازه و مخارج و مالیات نمی باشد.

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیاز به یک نرم افزار و یک هاست و یک دامنه می باشد که ثبت دامنه به صورت یک ساله می باشد و با توجه به این که چه پسوندی ثبت می کنید قیمت آن از 5 هزار تومان تا 50 هزار تومان متغییر می باشد. و همچنین اجاره هاست نسز بسته به میزان حجم و فضا و پهنای باند معمولا از 10 تا 200 هزار تومان در ماه باشد که البته برای شروع لازم نیست که حتما هاست حجیم داشته باشید.

مسئله بعدی انتخاب یک فروشگاه ساز مناسب می باشد که بدون داشتن دانش فنی خاصی یک فروشگاه کامل رابا آن راه اندازی کنید که با توجه به اینکه چه امکاناتی بخواهید و یا اینکه پشتیبانی بخواهید یا نه می تواند از چند هزار تومان تا چند میلیون تومان هزینه داشته باشد.

سیستم های طراحی فروشگاهی زیادی وجود دارد که می توانید با کمک آنها فروشگاه کاملی داشته باشد اما همیشه باید دو اصل پشتیبانی و امنیت فروشگاه  را در نظر بگیرید درست است که اسکریپت های رایگان زیادی در اینترنت وجود دارد اما فروشگاهی که پشتیبانی خوبی نداشته باشد دوام زیادی نخواهد داشت به هرحال زمانی پیش می آید که مشکلات فنی به وجود می آید و اگر پشتیبانی مناسبی صورت نگیرد شما کم کم مشتریان خود را از دست می دهید.

امنیت اسکریپت های فروشگاه ساز نیز به همین صورت می باشد اگر سیستم شما امنیت کافی را نداشته باشد و هک شود با مشکلات زیادی مثل دزدیده شدن اطلاعات و یا حتی نابودی سایت خود مواجه می شوید بنابراین امنیت مسئله مهمی است که باید به آن توجه شود.

خیلی از اسکریپت های رایگانی  که موجود هستند دارای مشکلاتی نیز می باشند البته این مورد برای همه اسکریپت ها درست نمی باشد و رایگن بودن یک سیستم دلیل بر ضعف آن نمی باشد و حتما از وب سایت های رسمی اقدام به دانلود نسخه رایگان نمایید و به سایت های دیگر اعتماد نکنید.پیشنهاد ما به شما فروشگاه ساز کامل مجنتو می باشد که جزو بهترین فروشگاه ساز ها با پشتیبانی و امنیت فوق العاده می باشد.

چگونه کالایی را بصورت اینترنتی بفروشیم

هر نوع کالایی را می توانید به صورت اینترنتی به فروش برسانید به شرط آنکه خلاف قوانین و ممنوع نباشد یعنی هر کالا و خدماتی را می توانید به صورت اینترنتی بفروشید.

برای فروشگاه اینترنتی خود تبلیغ کنید

این موضوع همیشه بوده که هر فروشگاهی چه اینترنتی و چه غیر اینترنتی باید برای مشتریان جا بیفتد و این امر که در ابتدا همه فروشگاه ها مشتریان زیادی ندارند خیلی طبیعی می باشد.شما باید تبلیغات گسترده برای سایت خود داشته باشد بدون تبلیغ کسی سایت شما را نمی شناسداز تبلیغات اینترنتی و تبلیغ در دنیای واقعی، دهان به دهان، بروشور  و کاتالوگ. کارت و آگهی و هر روشی که  فکر می کنید مناسب خودتان است استفاده کنید تا کم کم شناخته شوید.

بعضی از سایت ها وعده افزایش بازدید میلیونی به شما می دهند گول این سایت ها را نخورید افزایش بازدید و افزایش مشتری با هم متفاوت هستند هر کسی با دانش کم می تواند میلیون ها بازدید را در عرض چند دقیقه برای سایت شما ارسال کند اما این بازدید های چند ثانیه ای برای شما سودی ندارد که هیچ بلکه برای شما ضرر هم دارد به این صورت که باعث هدر رفتن پهنای باند ماهیانه می شود و همچنین گوگل شما را به عنوان اسپم شناخته و سایت شما را از نتایج گوگل حذف می کند و سایت شما نابود می شود.

از نظر گوگل رسیدگی شخصی به سایت خود بهترین سئو را به دنبال دارد  از فروشگاه سازی استفاده کنید که

موارد اولیه سئو را  خودش داشته باشد و شما با اضافه کردن اطلاعات کامل هر محصول و اضافه کردن سایت های زیربخش برای ارائه مقالات مرتبط بهترین سئو را انجام می دهید که هیچ سئوکاری نمی تواند برای شما انجام دهد.

روش های پرداخت آنلاین فروشگاه

از درگاه های پرداخت آنلاین بانک ها استفاده کنید شما باید از فروشگاه سازی استفاده کنید که درگاه پرداخت اینترنتی داشته باشد که بانک ها این درگاه را به سادگی ارائه می دهند.

مجوز های لازم جهت تاسیس فروشگاه اینترنتی

درحال حاضر مجوز به خصوصی برای تاسیس کردن یک سایت یا یک فروشگاه اینترنتی احتیاج نمی باشد ولی برای شروع کار و معتبر کردن فروشگاه خود می توانید نماد اعتماد را از وزارت صنعت دریافت کنیدکه مراحل دریافت آن از سایت enamad.ir صورت می گیرد و مراحل سختی هم ندارد.

درآمد یک فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

درآمد یک فروشگاه اینترنتی خوب بستگی به عوامل مختلفی دارد مانند معروف بودن فروشگاه،رضایت داشتن مشتریان از فروشگاه،میزان فروش و سود فروش هر کالا و موارد دیگر هرچه سایت شما شناخته تر شود درآمد بیشتری خواهید داشت .

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

footerimage
2019-05-12T06:16:19+00:00جولای 9th, 2017|Categories: مجنتو|دیدگاه‌ها برای هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی بسته هستند