سبک های طراحی سایت مجنتو

/, مجنتو/سبک های طراحی سایت مجنتو

سبک های طراحی سایت مجنتو

در سال های اخیر سبک های طراحی سایت متفاوتی استفاده شده است. برای معرفی نام تجاری به مشتریان، کاربران و دیگر مخاطبان از روش های خاصی در وب سایت ها استفاده می شود. سبک های طراحی سایت متفاوت می توانند در طراحی با هم ادغام شوند. در این متن به بررسی سبک های طراحی سایت خلاقانه اشاره می شود.

انواع سبک ها

تصاویر و کارتون ها

طرح ها و نقاشی های کارتونی می توانند وب سایت را به صورتی جذاب به نمایش بگذارند. تنوع در این روش تنها در صورتی محدود می شود که طراحان از نوآوری و خلاقیت کمتری استفاده کنند.

استفاده از دو طیف رنگ

برای ایجاد روشی الهام بخش در طراحی وب سایت کاربرد دو طیف رنگ به طور هوشمندانه می تواند تاثیرگذار باشد. تمرکز طراحی را بیشتر در بخش هایی مانند تایپوگرافی و زمینه متمرکز کنید. تمرکز بیشتر بر روی محتوا به عنوان رویکرد مینیمالیستی باعث افزایش تمرکز کاربران بر محتوا می شود.

عکس های واقعی- رئالیسم

عکسبرداری یک تکنیک است که برای تکمیل محتوا به کار می رود. استفاده از یک تصویر پیش زمینه بزرگ سبک های طراحی سایت واقع بینانه را نشان می دهد.

شفافیت

استفاده از سبک های طراحی سایت وضوح و شفافیت روشی فوق العاده برای ایجاد خوانایی در متن وب سایت است.

تایپوگرافی زیبا

تایپوگرافی مناسب و زیبا می تواند متن را در وب سایت خوانا نمایند. طراحی با استفاده از تایپوگرافی به خودی خود الهام بخش است. تایپوگرافی یک هنر محسوب می شود و از خلاقانه ترین روش ها برای نمایش محتوای آنلاین است.

بافت و الگو

استفاده از بافت و الگو می تواند برای افزودن عمق به طراحی وب سایت راه مناسبی باشد. استفاده از تصویر تکرار شونده و یک تصویر پیش زمینه بزرگ بسیار مرسوم است.

طبیعت

استفاده از عناصر طبیعی در یک طراحی وب سایت ارتباط با دنیای بیرون ایجاد می کند و باعث ایجاد احساس خوشی در افراد می شود.

خلاصه سازی

استفاده از خلاصه سازی در متن خلاقانه است و آزادی عمل زیادی در اختیار طراح قرار می دهد. تنوع در این سبک به وضوح به چشم می خورد و می تواند به خودی خود منحصر به فرد باشد و به عنوان یک نتیجه به یاد ماندنی شود.

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

2019-05-07T12:44:26+00:00جولای 14th, 2018|Categories: آموزشی, مجنتو|دیدگاه‌ها برای سبک های طراحی سایت مجنتو بسته هستند