ده دلیل محبوبیت بهترین CMS دنیا ،مجنتو

/, مجنتو/ده دلیل محبوبیت بهترین CMS دنیا ،مجنتو

ده دلیل محبوبیت بهترین CMS دنیا ،مجنتو

مجنتو یک فروشگاه اپن سورس رایگان است که در طراحی سایت فروشگاه های اینترنتی استفاده می شود. امروزه به دلیل ویژگی ها و انعطاف پذیری بالایی که دارد،

امروزه CMS های فروشگاه ساز زیادی به وجود آمده است و کمتر شرکت و فروشگاهی به خود زحمت می‌دهد تا یک طراح سایت و برنامه‌نویس استخدام کند. اولاً اینکه ایجاد یک سایت از صفر نیاز به‌صرف زمان و هزینه بیشتری است و دوم اینکه، شما باید کسی را استخدام کنید تا کاملاً به برنامه‌نویسی و طراحی سایت مسلط باشد، ولی استفاده از فروشگاه سازها نیازمند دانستن داشتن برنامه‌نویسی قوی نیست و با گذراندن یک دوره کوتاه و کسب تجربه، به‌راحتی می‌توان در این کار موفق شد.

مجنتو چیست؟

در یک جمله، مجنتو یک فروشگاه اپن سو رس و رایگان است (البته نسخه پولی هم دارد که خیلی گران است) که برای ساخت سایت‌های فروشگاهی نیز استفاده می‌شود. جالب است بدانید که امروزه بیشتر سایت‌های بزرگ و موفق دنیا، از همین مجنتو استفاده می‌کنند و ازاین‌رو، انواع کسب‌وکارها با هراندازه‌ای که باشند، می‌توانند از این فروشگاه ساز استفاده کنند؛ اما چرا مجنتو بین همه این‌ها، توانست محبوبیت بیشتری را به دست بیاورد که در ادامه خواهیم گفت.

البته یک نکته را بدانم تا شما با این فروشگاه ساز کار نکنید، متوجه تفاوت آن با بقیه نمی‌شوید. پس حتماً بعد از خواندن این مقاله، سعی کنید با فروشگاه سازهای متعددی تمرین کنید تا واقعاً تفاوت را احساس کنید!

1. همه نیازمندهای یک سایت فروشگاهی را پشتیبانی می‌کند

دیگر CMS ها مانند ورد پرس نمی‌توانند برای سایت‌های فروشگاهی که با مجنتو ایجادشده‌اند، مناسب باشد ولی مجنتو با همه خصوصیات و ویژگی‌های فروشگاه‌های اینترنتی که ایجادشده‌اند، کاملاً مناسب است و می‌تواند به‌خوبی با آن تا تطابق بپذیرد.

2. پنل ادمین قدرتمند

مجنتو دارای چندین فروشگاه (استور) متعدد در صفحه داشبورد خود است. ثبت اطلاعات مشتریان، جزئیات پرداخت ها و فهرستی از موجودی ها و غیره که همه این‌ها را در صفحه داشبورد خود دارد و به‌راحتی قابل‌استفاده است. البته تغییرات در این داشبورد امکان‌پذیر است ولی درصورتی‌که شما کاملاً به برنامه‌نویسی و کار کردن با آن مسلط باشید.

3. ویرایش گرهای قدرتمند

بسیاری از ابزارهای اپن سورس، ممکن است نسخه‌های رایگانی را تولید کنند اما مجنتو، یک ویرایشگر رایگان را برای این کار پیشنهاد می‌دهد که به‌راحتی برای ویژگی‌های خاص، قابل‌نصب است.

4. پشتیبانی قوی

این فروشگاه ساز توسط برنامه نویسان قوی ایجادشده است و هرچند وقت یک‌بار به‌روزرسانی‌های در سایت انجمن آن قرار داده می‌شود که به‌راحتی قابل دانلود و نصب است.

5. یکپارچه‌سازی با ابزار سوم

اغلب برای پشتیبانی و ارتباط بین درگاه و پایگاه داده از یک ابزار سوم یا همان شخص ثالث، نیازمند به پرداخت هزینه هستیم؛ اما مجنتو برای این مسئله هیچ نیازی به پرداخت هزینه ندارد و به‌راحتی می‌تواند یکپارچه‌سازی نماید.

6. عملکرد بالا

امروزه، کاربران توقع دارند که سرعت سایت تا بالا و اینکه رسپانسیو هم باشد، مخصوصاً وب‌سایت‌های فروشگاهی که حتماً باید این دو ویژگی را داشته باشند. قدرت کش بالا، پردازش سریع و رسپانسیو بودن ازجمله ویژگی‌هایی است که در فروشگاه ساز مجنتو وجود دارد.

7. سطح کنترل بالا

مجنتو، همانطورکه گفته شد یک سیستم اپن سو رس است که برنامه نویسان به‌راحتی می‌توانند آن را کنترل کنند. هر طرح سایت می‌تواند بسته به نیاز هر کسب‌وکاری نیز متفاوت باشد و حتی می‌توان یک طرح سفارشی نیز برای این مسئله به وجود آورد. ازاین‌رو کنترل بالایی در این قالب وجود دارد.

8. مناسب برای بسیاری از انواع وب‌سایت ها

امروزه بسیاری از شرکت تا که در صنعت‌های مختلف فعالیت می‌کنند، مجنتو را برای طراحی سایت خود به کار می‌برند. حتی استارتاپ ها هم از این CMS استفاده می‌کنند. فرقی ندارد که اندازه کسب‌وکار شما چقدر است، مهم این است که این CMS این‌قدر گسترده شده است که هر فروشگاهی به‌راحتی می‌تواند آن را به کار گیرد و نیازهای خود را برآورده نماید.

9. تطابق‌پذیری با اندازه موبایل

با توجه به اینکه بیشتر افراد امروزه از گوشی‌های موبایل برای انجام فعالیت‌های روزانه خود استفاده می‌کنند، پس نشان دادن صحیح سایت در اندازه موبایل خیلی مهم است که خوشبختانه مجنتو با این ویژگی کاملاً سازگار است.

10. رعایت اصول سئو

برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی نیازمند این هستید که اصول سئو را هم در آن رعایت کنید. مجنتو کاملاً با اصول سئو آشناست. این CMS، آدرس صفحات سئو شده را برای هر صفحه و مقاله شما بر اساس کلمات کلیدی، ایجاد می‌کند و همچنین متاتگ توضیحات و بقیه را به‌راحتی می‌تواند با نقشه سایت ترکیب کرده تا بالا آمدن سایت در گوگل را سریع‌تر نماید.

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

2019-05-07T12:40:21+00:00جولای 16th, 2018|Categories: آموزشی, مجنتو|دیدگاه‌ها برای ده دلیل محبوبیت بهترین CMS دنیا ،مجنتو بسته هستند