10 نکته برای طراحی و پیاده سازی بهترین سایت

10 نکته برای طراحی سایت

 

بهترین طراحی سایت برای تجارت الکترونیکی و توسعه کسب و کار

به منظور موفقیت در تجارت الکترونیکی خود لازم است که 10 نکته برای طراحی و پیاده سازی بهترین سایت بدانید. در مجموع وقتی سایتی با هر عنوانی طراحی می کنید باید در زیبایی ظاهری هم تعادل ایجاد کنید و محتوای با کیفیت و با دسترسی آسان درست کنید . لازم به ذکر است که برقرار کردن این تعادل در سایتهایی که با هدف تجارت الکترونیکی طراحی و اجرا می شوند از باقی طراحی ها مهم تر می باشد چرا که این سایت های هدف های بزرگتر و مهمتری از معرفی و  یا تبلیغ دارند. در اینجا 10 نکته برای طراحی و پیاده سازی بهترین سایت را با هم بررسی می کنیم.

1-بازارهدف خود را بشناسید

شما باید از علاقه ها و سلیقه های مشتری خود اطلاعات خوبی داشته باشید در غیر این صورت نمی توانید یک وب سایت موفقی که در آن فروش محصول انجام می گیرد داشته باشید و به بیانی دیگر فروشگاه اینترنتی موفقی نخواهید داشت به همین دلیل قبل از هرچیزی باید تسلط خوبی در زمینه کاری خود داشته باشید و بعد از آن محتوایی که مورد پسند مشتری باشد را تولید کنید به این صورت با در نظر گرفتن شرایط کاری خود و در الویت قرار دادن نیازهای مشتری در طراحی و ایجاد  سایت شما  می توانید بهترین سایت تجارت الکترونیکی را داشته باشد.

2-ایده آل باشید

به غیر از طراحی سایت که برای مرورگرهای وب دسترسی راحت و خوبی دارد طراجی نرم افزار موبایل نیز بسیار موثر است در کل طراحی سایت برای جذب مشتری و دسترسی راحت مشتری به سایت می باشد پس راهی را دنبال کنید که بیشترین سود را برای شما داشته باشد و این امر زمانی اتفاق می افتد که مشتری به راحتی به سایت و محصولات و خدمات شما دسترسی داشته باشد  وقتی که افزایش آمار سایت بالا می رود مشتری نیز بیشتر می شود و هنگامی که مشتری بیشتر شود کسب و کار شما نیز گسترده تر می شود و گسترش کسب و کار هم ایده آل هرکسی از راه اندازی یک کسب و کار می باشد.

3-بهترین هدر ممکن را طراحی کنید

هدر اولین چیزی است که مشتری آن را مشاهده می کند بنابراین باید بهترین طراحی را داشته باشد البته این یک امر طبیعی است اولین تصویری که مشتری با آن برخورد می کند باید زمینه کاری شما را معرفی کند پس سعی کنید که توضیحات لازم را راجع به کار خود در هدر جای دهید.

4-دسترسی آسان برای کاربر ایجاد کنید

اصلی ترین هدف ایجاد سایت ارائه کردن مطلب محصول و یا خدمات می باشد بنابراین محتوای سایت شما باید یکی از این موارد یا چندین مورد از آن ها باشد برای ماندگاری مشتری در سایت شما باید دسترسی به قسمت های مختلف سایت آسان باشد شما با ساختن منو مناسب و ناوبری درست در قسمت پایین یا بالای سایت خود این امکان را پیش روی بازدید کننده قرار می دهید و او را به دریافت مطالب بیشتر از سایت خود راغب می کنید.

5-طراحی خلاقانه داشته باشید

اطمینان پیدا کنید که وقتی  بازدیدکننده به سایت شما سر می زند اطلاعات درست و کاملی از خدمات ، محصولات و زمینه ی کاری به دست خواهد آورد. همینطور در طراحی سایت خود نکته هایی مثل رنگبندی سایت را طوری رعایت کنید که به درستی بیان کننده ی برند شما باشد. و اگر هم  خودتان در این زمینه اطلاعاتی ندارید می توانید از متخصصین طراحی سایت کمک بگیرید.

6-از تصاویر خیره کننده محصولات خود استفاده کنید

از آنجایی که مشتریان شما تا قبل از خریدکردن  نهایی نمی توانند محصول را از نزدیک ببینند ، باید تا جایی که ممکن است از تصاویر با کیفیت و وضوح زیاد  استفاده کنید.که کیفیت تصاویر شما نشان از کیفیت محصولات شما می باشد.

7-توضیح کامل و مفید برای محصولات خود ارائه دهید

بازدیدکننده سایت برای اینکه محصول شما را بشناسد نیاز به اطلاعات دارد ، بنابراین سعی کنید تا جایی که امکان  دارد اطلاعات لازم را در اختیار او قرار دهید. هر چقدر اطلاعات بیشتری در اختیار مشتری قرار دهید  امکان خرید نیز  بیشتر خواهد شد. با توضیح دادن  مناسب در رابطه با محصول خود فروش اینترنتی خود را افزایش بدهید.

8-ویدئو های جذاب تولید کنید

میزان تاثیرگذاری فایل ویدئویی روی مشتری بسیار بیشتر از عکس می باشد و اگر این امکان را دارید که روی سایت خود ویدئو بارگذاری کنید برای معرفی کردن محصولات خود حتما از این گزینه استفاده کنید.

9-فرآیند خرید را آسان کنید

اگر این امکان وجود دارد که سبد خرید را در تمامی صفحات بگذارید این کار را بکنید زیرا با این کار کاربر دسترسی راحت تری به صفحه خرید خواهد داشت.

10-پیشنهادات وسوسه کننده داشته باشید

اگر قابلیت ارائه محصول رایگان را دارید حتما آن را پیشنهاد کنید. ارسال رایگان محصولات هم  یکی از مواردی می باشد که افراد را راغب به خرید از فروشگاه های اینترنتی می کند. برای آن دسته از مشتریانی که خریدهای اصلی خود را از سایت شما انجام می دهند محصولات تبلیغاتی خود را به عنوان اشانتیون در نظر بگیرید. به این صورت سایت شما به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی خاص شناخته می شود و افراد بیشتری از فروشگاه شما خرید خواهند کرد.

[/fusion_text][/one_full][fullwidth background_color=”” background_image=”” background_parallax=”fixed” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_webm=”” video_mp4=”” video_ogv=”” video_preview_image=”” overlay_color=”” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” border_size=”0px” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” padding_top=”50″ padding_bottom=”10″ padding_left=”0px” padding_right=”0px” hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”no” menu_anchor=”” class=”” id=””][separator style_type=”single” top_margin=”” bottom_margin=”20″ sep_color=”#2d2e42″ border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” class=”” id=””][one_half last=”no” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”center center” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][imageframe lightbox=”no” gallery_id=”” lightbox_image=”” style_type=”none” hover_type=”none” bordercolor=”” bordersize=”0px” borderradius=”0″ stylecolor=”” align=”none” link=”” linktarget=”_self” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” hide_on_mobile=”no” class=”” id=””] راه اندازی یک وبسایت تجارت الکترونیک[/imageframe][/one_half][one_half last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”center center” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”solid” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””]

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

[button link=”https://www.netwebco.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/” color=”custom” size=”medium” stretch=”no” type=”flat” shape=”round” target=”_blank” title=”” gradient_colors=”#ffffff|fffff” gradient_hover_colors=”#ea7a00|#ea7a00″ accent_color=”#ea7a00″ accent_hover_color=”” bevel_color=”” border_width=”1″ icon=”” icon_position=”right” icon_divider=”no” modal=”” animation_type=”0″ animation_direction=”left” animation_speed=”1″ animation_offset=”” alignment=”left” class=”” id=””]تماس با 45829 [/button][button link=”https://support.netwebco.com/” color=”custom” size=”medium” stretch=”no” type=”flat” shape=”round” target=”_blank” title=”” gradient_colors=”#ffffff|fffff” gradient_hover_colors=”#ea7a00|#ea7a00″ accent_color=”#ea7a00″ accent_hover_color=”” bevel_color=”” border_width=”1″ icon=”” icon_position=”right” icon_divider=”no” modal=”” animation_type=”0″ animation_direction=”left” animation_speed=”1″ animation_offset=”” alignment=”left” class=”” id=””]مرکز پشتیبانی [/button][/one_half][separator style_type=”single” top_margin=”10″ bottom_margin=”” sep_color=”#2d2e42″ border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” class=”” id=””][/fullwidth]

2018-07-18T06:52:11+00:00جولای 25th, 2017|Categories: مجنتو|دیدگاه‌ها برای 10 نکته برای طراحی و پیاده سازی بهترین سایت بسته هستند