آموزش راه اندازی فروشگاه مجنتو با یک دامنه جدید

نحوه راه اندازی فروشگاه مجنتو با یک دامنه جدید و یا تغییر آدرس فروشگاه مجنتو

برای انتقال فروشکاه از یک دامنه (آدرس لوکال،سرور تست و …) به آدرس دامنه دیگر بعد از جابه جایی کلیه فایل ها و انتقال دیتابیس چند کار دیگر نیز باید انجام دهید:

Value Path
http://example.com/ web/unsecure/base_url
https://example.com/ web/secure/base_url

گام اول: به mysql خود بروید و جدولی با نام core_config_data را پیدا کنید و اطلاعاتی که در  زیر آمده است را ویرایش کنید. اگر برای جداول از پیشوند استفاده کردید، اسم جدول موردنظر نیز با همان پیشوند شروع می شود.

در اینجا کاری که باید انجام دهید این است که شما باید مقدار value را برای هر کدام تغییر دهید. تفاوت web/unsecure/base_url با web/secure/base_url فقط این است که دومی برای فروشگاه هایی است که از نسخه https نیز استفاده میکنند. و اگر شما از آن استفاده نمی کنید نیاز به تغییر دادن آن ندارید.

اگر از سرورهای دیگری برای پوشه های تصاویر و skin استفاده میکنید می بایست آنها را، در صورت تغییر دادن، به روزرسانی کنید.

نکته: اگر از phpMyadmin استفاده می کنید، می توانید پس از انتخاب کردن دیتابیس مورد نظر نام جدول را از منوی سمت چپ پیدا کنید و باز کنید.

گام دوم: اطلاعات مربوط به دیتابیس، را در فایل تنظیمات، به روز کنید. این اطلاعات شامل نام دیتابیس، کاربر دیتابیس، پسورد و احتمالا دامنه می باشد. که در آدرس زیر دردسترس است.

/public_html/delma/app/etc/local.xml

قدم سوم: پاک کردن حافظه کش مجنتو، برای این کار باید به پوشه اصلی مجنتو بروید و  وارد آدرس زیر شوید و تمام پوشه ها را پاک کنید،بعد از اجرای اولیه مجنتو دوباره کش ساخته می شود.

Magento installation directory > /var/cache/

نکته مهم: تنها محتویات داخل این پوشه را پاک کنید.

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

footerimage
2019-05-26T06:06:57+00:00ژوئن 24th, 2017|Categories: آموزش مجنتو, مجنتو|دیدگاه‌ها برای آموزش راه اندازی فروشگاه مجنتو با یک دامنه جدید بسته هستند