گروه جدید برای مشتریان مجنتو چگونه تنظیم می شود

نحوه تنظیم کردن گروه جدید برای مشتریان همراه ما باشید

گروه جدید برای مشتریان مجنتو برای دسته بندی مشتریان به کار می رود. مثلا  قصد این را دارید که یکسری تخفیف به  مشتریان خاص بدهید، بهترین روش برای این کار دسته بندی مشتریان می باشد. همچنین برای اضافه کردن یک گروه جدید به منوی زیر می رویم:

Magento admin area > Customers > Customer Groups

گروه جدید برای مشتریان مجنتو

حالا روی دکمه Add New Customer Group کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود می توانید نام گروه و کلاس مالیات آن را انتخاب کنید.

همچنین برای ایجاد تخفیف برای این گروه از مشتریان، می توانید به آدرس زیر بروید و قانون جدید برای تخفیف آنها را هم تنظیم کنید:

­­

Promotions > Catalog Price Rules > Add New Rule.

گروه جدید برای مشتریان مجنتو
تنظیم کردن گروه جدید برای مشتریان در مجنتو

با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشید

در این راستا کارشناسان نت وب علاوه بر داشتن ارتباط مستمر با مشتریان، بطور پیوسته در حال بهبود ارتقاء سطح دانش فنی کارشناسان حرفه ایی خود می‎باشد تا بدینوسیله علاوه بر افزایش رضایت مشتریان و بالابردن کارایی سیستم‎ها، مزیت رقابتی بهتری را برای مشتریان خود فراهم سازد.در صورت وجود هر گونه سوال در مورد مطلب فوق می توانید به راحتی از طریق هر یک از بستر های ارتباطی مدرن با ما در ارتباط باشید

footerimage
2019-05-26T06:03:57+00:00ژوئن 24th, 2017|Categories: آموزش مجنتو, مجنتو|دیدگاه‌ها برای گروه جدید برای مشتریان مجنتو چگونه تنظیم می شود بسته هستند